Dilluns 22 Juliol 2024

T: 93 193 75 26

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. linkedin

En cas de rebre un impagat, reclami els perjudicis soferts.

Si un client no atén un pagament al seu venciment, recordi que pot reclamar:

  • Totes les despeses en els quals hagi incorregut a conseqüència de l'impagat. Per exemple, les despeses d'enviament d'un burofax reclamant el deute, les despeses repercutides pel banc a conseqüència de l'impagat, o fins i tot els honoraris de tercers per la realització de gestions de recobrament. Si no hagués incorregut en cap despesa, igualment podrà reclamar una quantitat fixa de 40 euros, que s'afegirà al principal pendent.
  • I també podrà reclamar interessos de demora. En les relacions comercials entre empresaris és suficient que el deutor incompleixi el termini de pagament pactat perquè se li puguin reclamar aquests interessos.

L'interès que podrà reclamar serà el que hagin pactat. I si no van pactar res, podrà exigir l'interès de demora que cada semestre fixa el Ministeri d'Economia i que en el segon semestre de 2021 ha quedat fixat en el 8%.

En cas de retard en el cobrament d'un deute comercial, reclami els interessos de demora que estableix la Llei de lluita contra la morositat. Els nostres professionals l'assessoraran sobre com actuar en aquests supòsits.

Volem ajudar-lo

Contacti amb nosaltres perquè estudiem el seu cas i puguem fer-li una proposta personalitzada.

Estem aquí per a vostè.

Contacti ara

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència de navegació i obtenir estadístiques de la nostra web. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
Més infromació Ok