Divendres 29 Març 2024

T: 93 193 75 26

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. linkedin

Des de l'1 de gener de 2022.
L'1 de gener de 2022 va entrar en vigència a la nova legislació que canvia algunes mesures en matèria de garanties per a consumidors i usuaris. A continuació preciso els canvis més importants.
  • Garantia. El període de garantia dels productes nous es modifica a tres anys.
  • Defectes. Anteriorment, si el problema es va generar en els primers mesos després de la compra, es deduia que el defecte ja estava present en efectuar l'entrega del producte. Tanmateix, des de l'1 de gener de 2022, aquesta presumpció es posarà en pràctica als defectes apareguts dins dels dos anys posteriors a la realització de la compra.
De totes les formes, s'ha de tenir en compte que aquesta garantia atén a la "falta de conformitat", però en cap cas als errors que s'han derivat d'un mal ús per part de l'adquirent. Així mateix, tinguin en compte que respecte a la presumpció de que els defectes apareguts en els dos anys següents a la compra ja existien a la venda, cal recordar que, el proveïdor podrà desfer-se de responsabilitat si acredita que no era així.
També s'intensifiquen els casos en què el consumidor pot reclamar la resolució del contracte (és a dir, que se li tornin els diners). La nova llei també obliga a preservar l'existència de peces de reparació durant deu anys.

Volem ajudar-lo

Contacti amb nosaltres perquè estudiem el seu cas i puguem fer-li una proposta personalitzada.

Estem aquí per a vostè.

Contacti ara

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència de navegació i obtenir estadístiques de la nostra web. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
Més infromació Ok